Skip to content

Words of wisdom

August 13, 2010

When both your computer and your brain is overheated, just go Ob la di, ob la da! http://www.youtube.com/watch?v=mF-dtD9qY64

Life does go on, just hopefully with yours truly half a point behind the lead🙂

4 Comments leave one →
  1. August 13, 2010 23:18

    Jeg må ærlig si at det ikke akkurat var Beatles jeg kikket innom her for å se, men jeg må si det fryder meg inderlig alikevel. Ob-la-di, Ob-la-da er et av Beatles absolutte mesterverk, men pussig nok er det ikke så altfor mange av samme oppfatning.

    Nok et punkt jeg kan føre opp til listen over dine gode egenskaper, altså!

  2. RuralRob permalink
    August 14, 2010 15:40

    Ob-La-Di Gambit, accepted.

  3. Bobby Fiske permalink
    August 15, 2010 20:16

    Seier i 13. og siste runde og det vanker medalje! Hvem blir din siste motstander på mandag?

    Tvi, tvi!

    • August 15, 2010 20:39

      Selv med seier er det vel neppe garantert noe mer enn 4. plass, men jeg får konsentrere meg på det jeg kan gjøre noe med – nemlig mitt eget parti.

Leave a Reply

